مشمولان ۳۵‌سال‌به‌‌بالا و حداقل دارای ۲ فرزند معاف می‌شوند نتایج یک پژوهش؛ ۲۸ میلیون ایرانی در مناطق درگیر با بحران آب زندگی می‌کنند ماجرای ضرب و شتم مامور «پارک خورشید» مشهد چه بود؟+ فیلم پلیس فتا در خصوص کلاهبرداری سایبری با دعوت به گروه‌های انتخاباتی هشدار داد هر روز هفته برنج نخورید فراجا از بازگرداندن کلاهبردار فراری رمز ارز به کشور خبرداد سازمان حج و زیارت از احتمال تأخیر در پرواز‌های بازگشت حجاج ایرانی خبر داد در سال جاری، ۶۷۰ روستا و ١٨ شهر استان خراسان‌رضوی با تنش آبی مواجه هستند ۱۶ مورد نمونه مثبت هاری از ابتدای سال در خراسان‌رضوی شناسایی شد اعمال‌قانون ۱۷۳۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۶ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۳ تیر ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۳ تیر ۱۴۰۳) | بارش‌های رگباری باران و سیلابی‌شدن مسیل‌ها چطور در تابستان اوقات فراغت فرزندمان را پُر کنیم؟ چقدر در خواستگاری راستگو باشیم؟ با توجه به هشدار هواشناسی؛ مناطق تفرجگاهی تحت مدیریت حفاظت محیط زیست خراسان رضوی تعطیل است توسعه روابط بین‌الملل در حوزه سلامت در مشهد در دستور کار قرار گرفته است صدور هشدار وقوع سیل! به طرقبه‌شاندیز سفر نکنید ترافیک سنگین در بزرگراه شهید سلیمانی، میدان استقلال و میدان قائم(عج) مشهد (۳ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

انتقاد عضو شورای عالی آموزش و پرورش به آیین‌نامه کپی شده رتبه‌بندی معلمان (۱۰ خردادماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۱۰۷۸۷
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
  • ۱
انتقاد عضو شورای عالی آموزش و پرورش به آیین‌نامه کپی شده رتبه‌بندی معلمان (۱۰ خردادماه ۱۴۰۱)
عضو شورای عالی آموزش و پرورش گفت: رئیس مرکز منابع انسانی وزارتخانه آیین نامه کپی شده رتبه بندی معلمان را تحویل این شورا داد و به اعتراضات هم توجهی نکردند.

به گزارش شهرآرانیوز، روز گذشته نشستی در شورای عالی آموزش و پرورش برگزار شد. در این نشست نمایندگان معلمان عضو شورا نقد‌هایی را نسبت به وضعیت آموزش و پرورش کشور ارائه کردند.

جواد نوبختی از معلمان استان آذربایجان‌شرقی و عضو شورای عالی آموزش و پرورش در این نشست با اشاره به اینکه یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش تا به امروز یک برنامه راهبردی ارائه نکرده است، اظهار کرد: درباره تجمعات معلمان به وزیر آموزش و پرورش هشدار داده و حتی گفته بودیم وضعیت بدتر خواهد شد، چون آیین‌نامه رتبه‌بندی بدون دخالت شورای عالی آموزش و پرورش تدوین شده و کپی شده از دانشگاه است و تا کنون ۲۸ بار ویرایش داشته است.

وی افزود: عباس نجار رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش، آیین‌نامه کپی شده رتبه‌بندی معلمان را به شورای عالی تحویل داد و به اعتراضات توجهی نکرد، نتیجه این شد که آیین‌نامه به دولت رفته و همچنان در هیئت دولت معطل مانده است.

نوبختی درباره سند تحول بنیادین گفت: این سند باید هر ۵ سال بازنگری می‌شد، اما هنوز هم اجرا نشده، چون به خوبی متولد نشد و بودجه کافی برای اجرای آن تعیین نشد. دستگاه‌های مختلف باید در کنار آموزش و پرورش باشند تا سند تحول اجرا شود، اما بنده به عنوان معلم با ۳۲ سال خدمت هیچ کدام از راهکار‌های سند تحول را نمی‌شناسم.

مریم رنگ‌آمیز طوسی مدیر مدرسه از استان خراسان رضوی و عضو شورای عالی آموزش و پرورش در این نشست درباره تغییرات رتبه‌بندی معلمان گفت: خواسته فرهنگیان در ابتدای کار اعلام شد، آن‌ها می‌خواستند حقوقشان همانند سایر کارکنان دولت باشد یعنی ابتدا معیشت معلمان تأمین شود و بعد کیفیت آموزشی تحت‌الشعاع قرار خواهد گرفت.

وی تأکید کرد: خواسته فرهنگیان افزایش حقوق است، چون نسبت به سایر کارکنان دولت حقوق پایین‌تری دریافت می‌کنند، این خواسته با این روش رتبه‌بندی محقق نمی‌شود.

طوسی ادامه داد: فرهنگیان می‌گویند اختلاف حقوق آن‌ها با اساتید دانشگاه ۲۰ درصد باشد، اما این موضوع در رتبه‌بندی محقق نشد و به علت بودجه اندکی که به آن اختصاص داده‌اند، می‌خواهند همه فرهنگیان را در رتبه یک قرار دهند.

منبع:تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
0
0
همیشه تعطیل باحقوق کامل
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->